Sunday, January 01, 2006

{Song} 吴克群 大舌头

This is my 1st post of 2006... and I would like to share this song... coz I think this song is quite cute...

吴克群 大舌头

说说说说说你爱我 我我我我说不出口
口口口口声声的说 对不起我有大舌头
说说说说说你爱我 我我我我说不出口
口口口口声声的说 说爱你我就大舌头

转身靠在墙壁 立正开始正音 说一万遍我爱你 直到你满意
注意你的嘴型 咬字含糊不清 说一万遍我爱你 直到你满意
一二三四五六七 开始倒数表白的成绩 每一分钟多一名 竞争者太挤
ㄅㄆㄇㄈㄐㄑㄒ (b p m f j q x)
有些咬字我都咬不清 要说什么都可以 就差我爱你
ㄅㄆㄇㄈㄉㄊㄋㄌ (b p m f d t n l)

说说说说说你爱我 我我我我说不出口
口口口口声声的说 对不起我有大舌头
说说说说说你爱我 我我我我说不出口
口口口口声声的说 说爱你我就大舌头

转身靠在墙壁 立正开始正音 说一万遍我爱你 直到你满意
一二三四五六七 开始倒数表白的成绩 每一分钟多一名 竞争者太挤
ㄅㄆㄇㄈㄐㄑㄒ (b p m f j q x)
有些咬字我都咬不清 要说什么都可以 就差我爱你
ㄅㄆㄇㄈㄉㄊㄋㄌ (b p m f d t n l)

说说说说说你爱我 我我我我说不出口
口口口口声声的说 对不起我有大舌头
说说说说说你爱我 我我我我说不出口
口口口口声声的说 说爱你我就大舌头

说话有时我都说不清 嘴巴记得你要放干净
ㄅㄆㄇㄈ ㄉㄊㄋㄌ (b p m f d t n l)
ㄍㄎㄏ ㄐㄑㄒ (g k h j q x)
ㄓㄔㄕㄖ ㄗㄘㄙ (zh ch sh z c s)
ㄧㄨㄩㄚ ㄛㄜㄝ (i u ü a o e ê )
ㄞㄟㄠㄡ ㄢㄣㄤㄥㄦ (ai ei ao ou an en ang eng er)

说说说说说你爱我 我我我我说不出口
口口口口声声的说 对不起我有大舌头
说说说说说你爱我 我我我我说不出口
口口口口声声的说 说爱你我就大舌头

2 comments:

annegel said...

Yo!

I like this song too! It is very cute!

But my brother said this is the stupidest song in 2005! haha... anyway, I think he is too old to like this kind of song... wahaha

^eny@^ said...

yea...maybe..haha...